keyboard_arrow_up

Consiliul Local Timisoara

Hotararea 219/14.06.2011 privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara

14.06.2011

Hotararea Consiliului Local 219/14.06.2011
privind modificarea şi aprobarea Organigramei şi a Statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timişoara


Consiliul Local al Municipiului Timisoara

Având în vedere Referatul nr. SC2011-12601/10.06.2011 - al Primarului Municipiului Timişoara, domnul dr. ing. GHEORGHE CIUHANDU;
Având în vedere avizele Comisiei pentru studii, prognoze, economie, buget, finanţe, impozite si taxe, Comisiei pentru dezvoltare urbanistică, amenajarea teritoriului şi patrimoniu, Comisiei pentru administrarea domeniului public si privat, servicii publice şi comerţ, regii autonome şi societăţi comerciale, Comisiei pentru administraţie locală, juridică, ordine publică, drepturile omului şi probleme ale minorităţilor, Comisiei pentru cultură, ştiinţă, învăţământ, sanatate, protectie sociala, turism, ecologie, sport şi culte din cadrul Consiliului Local al Municipiului Timişoara;
Având în vedere prevederile art. 2 alin. (3), lit. a), b), e) şi g) din Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici, modificată;
În conformitate cu prevederile art. 36 alin. (2) lit. a) si alin. (3) lit. b) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;
În temeiul art. 45 din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată şi modificată;


HOTARASTE

Art. 1: Se modifică şi se aprobă Organigrama şi Statul de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara, conform Anexelor nr. 1 si nr. 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. 2: Cu aducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Resurse Umane din cadrul aparatului de specialitate al Primarului Municipiului Timisoara.

Art. 3: Prezenta hotărâre se comunică:
- Instituţiei Prefectului - Judeţul Timiş;
- Primarului Municipiului Timişoara;
- Serviciului Juridic;
- Direcţiei Economice;
- Direcţiei Tehnice;
- Institutiei Arhitectului Sef;
- Direcţiei de Mediu;
- Direcţiei Comunicare;
- Direcţiei Dezvoltare;
- Direcţiei Patrimoniu;
- Biroului Managementul Calităţii;
- Compartimentului Control Intern;
- Serviciului Resurse Umane;
- Mass - media locale.


Presedinte de sedinta
RADU ŢOANCĂ
Contrasemneaza
SECRETAR IOAN COJOCARI

Atasament: Referat.pdf

FP 53-01,ver.1

ROMÂNIA JUDEŢUL TIMIŞ MUNICIPIUL TIMIŞOARA PRIMAR SERVICIUL RESURSE UMANE SC2011 –

Bd. C.D. Loga nr. 1, 300030 Timişoara, tel: +40 256 408 352, fax:+40 256 490 635, 0356-819 909 e-mail: [email protected] internet: www.primariatm.ro

APROBAT

PRIMAR Dr.Ing.GHEORGHE CIUHANDU

REFERAT privind modificarea şi aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al

Primarului

Având în vedere faptul că specificul activităţilor desfăşurate în cadrul compartimentelor funcţionale ale aparatului de specialitate al Primarului implică exercitarea prerogativelor de putere publică prevăzute de art. 2 alin.(3)lit.a),b) şi e) din Legea nr.188/1999 privind statutul funcţionarilor publici , propunem transformarea posturilor de personal contractual din cadrul acestor compartimente în funcţii publice, după cum urmează:

- 2 posturi contractuale de sef serviciu gradul I în 2 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional superior -functii publice

- 1 post contractual de şef serviciu gradul I vacant într-un post de şef serviciu gradul II - 4 posturi inspector de specialitate gradul IA în 4 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional

superior - 2 posturi de inspector de specialitate gradul I în 2 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional

superior - 3 posturi de inspector de specialitate gradul II în 3 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional

principal - 1 post de inspector de specialitate gradul II într-un post de consilier, clasa I, gradul profesional

superior - 3 posturi de inspector de specialitate gradul II în 3 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional

principal - 3 posturi de inspector de specialitate gradul II în 3 posturi de consilier, clasa I, gradul profesional

asistent - 14 posturi referent, gradul IA în 14 posturi de referent, clasa III, gradul profesional superior - 1 post de referent, gradul I într-un post de referent, clasa III, gradul profesional superior - 1 post de referent, gradul II într-un post de referent, clasa III, gradul profesional superior

şi, concomitent, înfiinţarea a 2 posturi de funcţii publice vacante de şef serviciu gradul II - conform tabelului privind modificarea calităţii posturilor- anexa nr.3 la prezentul referat.

Faţă de cele de mai sus, propunem aprobarea organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al Primarului, conform anexelor 1-2 la prezentul referat.

Şef Serviciu Juridic Şef Serviciu Resurse Umane

Mirela Lasuschevici Rodica Aurelian

Atasament: Anexa_1.pdf

personal contractual de conducere personal contractual de executie 49 functii publice de conducere functii publice de executie 51 408 10 IUNIE 2011 TOTAL POSTURI DIN CARE de demnitate publică 512 SERVICIUL PUBLIC COMUNITAR LOCAL EVIDENTA PERSOANEI DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA A MUN TIMISOARA SOCIAL CANTINA DE AJUTOR DIRECTIA FISCALA MEDII SERVICIUL PUBLIC ASISTENTA ALA SCOLARA DIRECTIA POLITIA LOCALA CASA DE CULTURA A MUNICIPIULUI TIMISOARA ICOMPARTIMENT ARHIVĂ COMPARTIMENT GRADINA ZOOLOGICA. COMPARTIMENT ILUMINAT PUBLIC 1+8 FOND FUNCIAR, BIROUL CONTENCIOS SERVICIUL JURIDIC SERVICIUL AUTORITATE TUTELARA, 17 BIROUL ANALIZA SI ELABORARE DOCUMENTE CONSILIUL LOCAL, SERVICIUL 17 T5 BIROUL GESTIUNE DESEURI SERVICIUL AVIZE MEDIU URBAN SERVICIUL ADMINISTRARE MEDIU BIROUL SERVICIUL ENERGETIC SI MONITORIZAREA COMPARTIMENT 1+8 SERVICIILOR DE UTILITATI PUBLICE 7 REABILITARE TERMICA CLADIRI COMPARTIMENT IMPLEMENTARE PROIECTE COMPARTIMENT INFOCENTRU TURISTIC, BIROUL HIDROTEHNIC SERVICIUL DRUMURI SI PODURI BIROUL TRANSPORT SI SIGURANTA CIRCULATIEI BIROUL CONTABILITATE 1191 SERVICIUL BUGET SERVICIUL FINANCIAR INVATAMANT DIRECTOR EXECUTIV. DIRECTOR EXECUTIV DIRECTOR EXECUTIV. e 5 2 DIREI EXEI DIRECTI OR LI = T| SECRETAR CONSILIUL LOCALI 5 5 ZI T DIRECTIA DE MEDIU VICEPRIMAR DIRECTIA PATRIMONIU HI 29, DIRECTIA TEHNICA EZ] rr VICEPRIMAR PRIMAR DIRECTIA ECONOMIC; ADMINISTRATOR PUBLIC SERVICIUL PROIECTE CU FINANTARE INTERNATIONALA. fl ERVICIUL DEZVOLTARE] LOCALA SI INTEGRARE EUROPEANA CUTIV R CTOI DIRECTIA SERVICIUL INVESTITII PENTRU REABILITARE ARŢIERE ISTORICE GI RESURSE DIRECTOR EXECUTIV DIRECTIA [DEZVOLTARE] mim a) EI = GH 17 ANE CI 1+5 DU CONTROL COMPARTIMENT lu E URGENTA n ORGANIGRAMA PRIMARIEI MUNICIPIULUI TIMISOARA APROBAT RIMAR NEX WI - ff 1 dq HCL mi 2 dC aj ko 6 20/ (

Atasament: Anexe.pdf

Anexa nr.2 la referatul nr.-_________ / ______________ STAT DE FUNCŢII

Nr.crt Nr.posturi Cls. Grad I. FUNCTII DE DEMNITATE PUBLICA

1 PRIMAR 1 2 VICEPRIMAR 2

Total functii demnitate publica 3 II APARAT PROPRIU

A . Functii publice de conducere 3 Secretar S 1 4 Director executiv S 6 5 Arhitect Şef S 1 6 Sef serviciu S 24 7 Şef birou S 19

Total functii publice de conducere 51 B. Functii publice de executie

8 Consilier S 129 I superior 9 Consilier S 59 I principal

10 Consilier S 136 I asistent 11 Consilier juridic S 5 I superior 12 Consilier juridic S 4 I principal 13 Consilier juridic S 7 I asistent 14 Consilier juridic S 3 I debutant 15 Auditor S 4 I superior 16 Auditor S 1 I principal 17 Auditor S 1 I asistent 18 Referent de specialitate SSD 9 II superior 19 Referent M 42 III superior 20 Referent M 3 III principal 21 Referent M 5 III asistent

Total functii publice de executie 408 Total functii publice 459 C.1 . Functii personal contractual de conducere

23 Administrator Public S 1 Total personal contractual de conducere 1 C.2 . Functii personal contractual executie

25 Inspector de specialitate S 5 IA 25 Inspector de specialitate S 4 II 25 Referent SSD 2 IA 25 Referent M 2 IA 25 Referent M 4 I 25 Referent M 3 II 25 Casier M 4

Total personal contractual de executie 24

36 Ingrijitor 8 37 Paznic 3 38 Magaziner 2 39 Sofer 5 40 Administrator 1 I 41 Muncitor calificat 2 I 42 Muncitor calificat 3 III 43 Muncitor calificat 1 IV 44 Muncitor necalificat

25 Total personal contractual 50 D.TOTAL APARAT PROPIU 509 TOTAL GENERAL 512

Total personal contractual de deservire

SEF SERVICIU RESURSE UMANE RODICA AURELIAN

APROBAT PRIMAR

Dr.Ing.Ciuhandu Gheorghe

Denumirea funcţiei Nivel studii Funcţia publică/Post contr

C.3 Functii contractuale de deservire